Szivárványos Albion

Magyar lány francia párjával szeret dolgokat és nem szeret dolgokat, de legeslegjobban szeret jókat mulatni dolgokon Britanniában. Első szín: Észak-Anglia, Newcastle upon Tyne, Kasztli

Kedves oroszlán

2012.03.27. 21:31 | HunMoiselle | Szólj hozzá!

A napokban megtudtam, hogy azok a tojások, amikre oroszlánt pecsételnek, mind kezelve vannak szalmonella ellen. Aztán észrevettem, hogy az általam vásárolt tojások közül a legolcsóbb fajtán is ott mosolyog az oroszlánka, ami engem mérhetetlen elégedettséggel tölt el, tekintve, hogy én és a szalmonella nem vagyunk barátok, sőt, az én részemről még némi félelemmel teljes megvetés is jellemzi a kapcsolatunkat.

A bejegyzés trackback címe:

https://szivarvanyos-albion.blog.hu/api/trackback/id/tr694344560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása